Label Cloud

Thursday

Menjana Pendapatan Melalui Blog Percuma

Sekira nya anda baru mencari kaedah menjana wang melalu internet dan dimasa yang sama anda mempunyai modal yag kecil atau lansung tiada maka “Memblog” adalah jalan yang terbaik untuk anda bermula.

“Memblog” akhir-akhir ini amat popular, kerana ia adalah percuma dan tidak memerlukan kepakaran teknikal untuk memulakan nya. Apa itu Blog? Blog merupakan sebuah laman web yang mudah yang kebanyakan orang boleh membina nya hanya dengan beberapa minit sahaja. Kebanyakan orang menggunakan blog untuk membuat catatan Jernal, diari harian malah ada yang menghasilkan Blog untuk tujuan peniagaan.

Anda mesti tertanya bagaimanakah kita boleh menjana wang melalui Blog? Jawapan nya adalah dengan hanya meletakkan “Google Adsense” di dalam blog anda dan selain itu mempromosikan program “affiliate” atau program "lain" nya Untuk tujuan ini anda akan menggunakan “Bloggers” sebagai platform blog , Kenapa menggunakan “Bloggers”? Jawapan nya ialah kerana "Bloggers" adalah milik Google yang juga pemilik Program “Adsense”. Saya akan menunjukkan cara-cara untuk anda menjana wang melalui Blog.

0 comments: