Label Cloud

Sunday

trafiik dari artikel

Penyerahan Artikel

Terdapat banyak tempat dalam talian di mana anda boleh serahkan artikel pendek (400-600 perkataan) bukan fiksyen tentang sesuatu yang yang anda tahu. Artikel ini boleh menjadi pos blog anda yang pertama, ia boleh jadi tentang sesuatu yang anda serahkan di laman direktori artikel atau ia boleh jadi artikel yang ditulis oleh orang lain dan kemudian diterbit di bawah nama anda. Inilah satu-satunya masa yang mana penulisan anda ditulis oleh orang lain adalah suatu yang bagus. Selagi artikel tersebut bagus dan berbunyi seolah ia tidak menjadi masalah jika ia ditulis oleh anda atau penulis lain yang anda upah untuk menulis.

Menyerahkan artikel kepada direktori artik el dalam talian adalah percuma, mudah dan senang. Dengan hanya menjadikan salah satu pos blog anda ke dalam artikel tersendiri dan kemudian serahkan kepada direktori pilihan anda. (Beberapa yang popular adalah articlealley.com, contentdesk.com, ezinearticles.com dan goarticles.com. Terdapat juga beberapa program penyerahan automatik yang boleh anda gunakan untuk serahkan artikel anda kepada beberapa laman artikel secara serentak.

Terlampir kepada artikel anda ialah "nama penulis". Pada nama penulis ini akan mengandungi makiumat tentang anda dan pautan kepada blog anda dan laman web lain. Anda boleh mempunyai nama penulis yang berbunyi seperti "Jane Smith ialah seorang pengatur caraan pada waktu siang dan memblog tentang kuda pada waktu malam. Lihatlah laman web pengatur caraan di www.iprogram.com dan bacalah blognya di www.besthorseblog.com." Dalam contoh ini, nama penulis mencipta dua pautan-balik untuk setiap kali anda terbitkan artikel; satu kepada laman pengatur caraan dan yang satu lagi kepada blog tentang kuda. Jika anda mengeposkan lima artikel ini pada web, anda mempunyai sepuluh pautan-balik kepada laman web anda.

Dan juga, kebanyakan laman artikel membenarkan anda menerbitkan hak artikel tidak-eksklusif pada laman mereka. Ini bermakna anda babas untuk mengeposkan artikel yang sama pada laman artikel yang lain juga. Setiap kali anda serahkan artikel, anda membina pautan kepada laman anda. Tambahan pula, penulis blog dan webmaster akan pautkan artikel ini dalam laman web mereka yang relevan dan tindakan itu akan memberikan laman anda lebih banyak lagi pautan. Dengan menyerahkan artikel kepada laman web direktori artikel anda dapat membina pautan dengan mudah kepada laman anda untuk meningkatkan kedudukan enjian carian anda.

0 comments: